KORTFATTAT....

Hej sötisar :)
Jag arbetar just nu med nästa kapitel och jag försöker verkligen att få upp det så tidigt som möjligt men det är en sak som hänt mig - kanske inte mig men det har påverkat mig, otroligt mycket. Jag tänkte att ni skulle få veta, men ni ska veta att jag inte gör detta för uppmärksamhet (även om jag är anonym haha) och jag gör det inte heller för att ni ska tycka synd om mig. Jag vill att ni ska veta varför min uppdatering inte kommer vara bra och att jag behöver någon att "lätta hjärtat för", vilket då blir er för jag är liksom lite ensam och inte har några nära vänner. Så yes...
 
Iaf, för några dagar sen hände något som har varit min mardröm sen några år tillbaka. Jag kommer inte riktigt hur gammal jag var (Jag tror det var 2008, not sure)  eller vilket år det skedde men då hade min mamma fått reda på att hon fått cancer. Lungcancer. Det var den värsta året jag någonsin upplevt. Men hon blev av med cancern efter massa operationer (kommer inte ihåg så himla mycket), det var hemskt att se henne så svag och sjuk. Under den tiden mådde jag så dåligt att jag inte klarade av att äta eller göra någonting. Jag fick anorexia och skärde mig själv för att få bort smärtan jag kände inom mig. Låter förmodligen som att jag är något emo eller känslig, men det var hemskt och helt fghjk hittar inte ord hur jävla jobbigt det var att veta att sin mamma hade cancer och kanske inte skulle klara sig. Men hon klarade sig och vi fortsatte våra liv, men det blev aldrig som det var förut. Jag vill inte berätta mer om det för det är liksom lite privat så vi kör till detta år. Somsagt så blev min mardröm sann för några dagar sedan. Vi åkte med henne till sjukhuset för att hon skulle göra massa tester och skit som hon gjort varje månad efter cancern. När vi fick reda på provsvaren så hände det. Cancern är tillbaka. Hela mitt liv rasade igen. Jag trodde att jag levde i min mardröm, men det var verklighet. Jag mår så himla dåligt nu och min mamma kommer läggas in på sjukhus. Jag hoppas innerligt, över hela mitt hjärta och varje organ, att hon klarar sig. Det måste hon göra. Jag kommer inte kunna leva utan henne. Hon är min hjälte, min förebild och jag älskar henne så mycket att det gör ont. 
 
Detta var en kortfattad text om hur det ligger till. Jag hoppas ni förstår att min uppdatering inte kommer vara den bästa men jag ska försöka. Och,ni förstår inte hur mycket era kommentarer betyder. Jag läser varenda kommentar flera gånger och varje gång fattar jag liksom inte att ni verkligen tycker om det jag gör. Ni är så himla underbara varenda en utav er och jag älskar er även om jag aldrig träffat eller känner er. Jag älskar er.
 
 

Kommentarer
Postat av: My (1D Novell)

Hemskt berättelse, Denise. Alltså åh, gud. Du förtjänar absolut inte det här. Absolut inte. Bara du inte börjar skära dig och skit igen, det får du bara inte. Du är underbar och jag håller verkligen tummarna för att din mamma ska bli bättre igen.
Det var faktiskt hemskt att läsa det här och jag hoppas att ni i familjen blir bättre. Om du behöver snacka eller så (ja, jag är ingen psykolog av något slag men om du vill, så finns jag) på kik tex; mywesstrom.
Bara att höra av dig, aldrig kul med cancer :( <3

Svar: Tack, verkligen. Det betyder <3
directioneernovell.blogg.se

2013-09-11 @ 20:04:20
URL: http://novellermedonedirection.blogg.se
Postat av: Edit

Åh, så sorgligt :(
All lycka till dig och din mamma i framtiden

2013-09-11 @ 21:22:10
Postat av: Lisa

Tycker verkligen jätte synd om dig! En av mina kompisar har haft typ så. Jag förstår hur det känns . Hoppas hon blir bättre. Ska hålla tummarna för dig. ♥
♥♥♥

2013-09-11 @ 21:26:00
Postat av: Märta

Så fruktansvärt!!♥♥ Men du får absolut inte börja skära dig igen!!!!!!!!!! Du verkar som en fantastisk person även om jag inte har träffat dig!♥♥♥♥ Skriv när du vill och känner för det!!!! Du får inte känna någon press alls. Jag älskar dig :(♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2013-09-11 @ 21:43:43
Postat av: Matilda

naaae, guuud vad hemskt! tycker synd om dig! håller tummarna för din mamma! <3 <3 <3

2013-09-11 @ 21:48:17
URL: http://1donedirectionnovell.devote.se/
Postat av: Lilly

Så himla sorgligt! Kapitlet får ta den tid det tar, hoppas verkligen din mamma blir bra snart... Vet hur det känns, för några år sen så var min mamma tillsammans med en kille som inte hade cancer men en slags lungsjukdom (kommer inte ihåg vad den heter) som han föddes med. Han åkte in till sjukhuset väldigt ofta och ibland så bodde han där ett tag, han fick transplantera lungorna men kroppen stötte bort dom och han ställdes i kö för nya lungor igen. Efter ett tag så verkade han bättre och han fick komma hem från sjukhuset lite då och då men bara en vecka senare så gick han bort. Jag hoppas verkligen att din mamma blir bättre så snart som möjligt och SNÄLLA börja inte skära dig igen, det blir inte bättre av det... Det är isåfall bättre om du pratar med någon, alltså typ en släkting eller nått. Hoppas verkligen det löser sig!

2013-09-11 @ 22:55:37
URL: http://lillyblog.blogg.se
Postat av: Lisa

Åå herrgud så hemskt! Du behöver verkligen inte stressa med kapitlena nu när din mamma mår så här! Finns alltid om du vill prata (även fast vi inte känner varandra) du kan kika mig på: Anderssonslisa Krya på din mamma!❤❤❤❤❤❤❤

2013-09-12 @ 06:53:11
URL: http://lisaandersson1.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa

Åå herrgud så hemskt! Du behöver verkligen inte stressa med kapitlena nu när din mamma mår så här! Finns alltid om du vill prata (även fast vi inte känner varandra) du kan kika mig på: Anderssonslisa Krya på din mamma!❤❤❤❤❤❤❤

2013-09-12 @ 06:53:17
URL: http://lisaandersson1.bloggplatsen.se
Postat av: Liza

Men gud var jobbigt det är för dig:( vet hur det känns min mamma har också lung problem. Jag lider med dig. Du behöver inte gå igenom det här. Men du är stark du klarar det. Finns om du pbehöver snacka. Kik: 19Liz98 hör bara av dig.<3

2013-09-12 @ 11:54:07
URL: http://hockeytjejen.webblogg.se
Postat av: amanda:)

men gud! jag hoppas verkligen hon klarar det,finns även här om det är något!♥

2013-09-12 @ 16:42:17
URL: http://weirdkid.blogg.se
Postat av: Clara

Cancer är hemskt, skynda inte med updateringen utan ta tiden åt din mamma och dig själv för ni kommer behöva det så jävla mkt mer än att vi vill ha ett nytt kapitel, jag hoppas verkligen att allt går bra och jag kommer stanna kvar på bloggen vad som händer om du inte bloggar på ett tag kommer jag iaf vara kvar!! Lycka till❤❤

2013-09-12 @ 18:22:17
Postat av: Indra

Vad hemskt!! Nä, uppdateringen behöver du inte stressa med. Jag hoppas verkligen att hon klarar det, krya på din mamma❤

2013-09-14 @ 08:56:37
Postat av: Berättelser om One Direction

Oj, men gud!:( Om du vill prata med någon så finns jag alltid på kik, heter niallnomatterwhat eller maila mig på den mial jag lämnat. Du behöver verkligen inte stressa med uppdateringen. Hälsan går före. Hoppas både att du och din mamma blir bättre! Kram!

2013-09-14 @ 17:41:44
URL: http://berattelsermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0