Kärlek

Hej sötnosar! 

När jag la upp förra inlägget om min mamma så vred min mage ihop sig bara av tanken att jag skulle få hat, att ni skulle lämna min blogg för uppdateringen osv. Men alla dessa tankar är borta, jag har läst varenda liten kommentar hundra gånger om och ni fattar inte hur mycket jag börjar gråta för att ni är så underbara och stöttande. Nu istället vrider min mage ihop sig för att jag verkligen känner att jag måste ge något tillbaka till er. Så jag tänkte försöka fortsätta på kapitlet och lämna verkligheten bakom mig ett tag. Tack så sjukt mycket för alla  stöttande och gulliga kommentarer, ni är helt underbara och jag älskar er. 
Jag mår en smula bättre nu efter att pratat ut med några människor och jag får hjälp. Jag försöker sluta skära mig och det går bra...tror jag. Tror inte ni bryr er men jag ville bara att ni skulle veta att uppdateringen kommer bli bättre så snart som möjligt :) x
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Jättebra!

2013-09-14 @ 18:49:49
Postat av: Anonym

Det är klart vi bryr oss! <3

2013-09-14 @ 22:00:09
Postat av: Märta

Sötnos!!♥♥♥ Jag skulle gärna vilja ha din kik! (Om DU vill) jag heter marta1122!!! Känn ingen press♥♥♥♥♥

2013-09-14 @ 22:27:05
Postat av: Matilda

såklart vi bryr oss! åååh, tycker så synd om dig, men glad att du är på bättringsvägen! <3

2013-09-14 @ 23:05:18
URL: http://1donedirectionnovell.devote.se/
Postat av: Lisa

Stay Strong❤️ xx

2013-10-30 @ 08:47:29
URL: http://lisaandersson1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0