MELLAN INLÄGG IGEN

HEJ!
Nu blir det ett "mellan inlägg" igen....Förlåt för det, jag har bara lite saker jag vill säga.
 
Så idag började jag skolan igen, i en ny klass vilket har varit så himla pirrigt. Hamnade i en hyfsat bra klass, känner mig lite ensam bara men jag är van... Iallafall, jag ska börja skriva nästa kapitel men något har hänt mig haha, jag "längtar" inte till att skriva speciellt mycket längre. Visst låter det konstigt? Dock kommer jag inte sluta skriva för jag älskar att göra det och jag kommer verkligen inte avsluta novellen för jag vill verkligen fortsätta eftersom det är så många fina läsare som längtar till varje kapitel :')♥ Men jag vill bara att ni ska veta att nästa kapitel ska komma upp någon gång i veckan eftersom jag behöver lite tid för att tänka ut vad som ska hända osv. Hoppas ni förstår och stannar kvar :) Jag älskar er så sjukt mycket som faktiskt läser min novell, gillar den och längtar till varje kapitel! Ett tack till er som kommenterar och gör mina dagar så mycket bättre! :)x
 
Förlåt om ni blev rädda att jag skulle sluta skriva lol!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag stannar!!

2013-08-20 @ 14:07:41
Postat av: Märta

♥♥♥

2013-08-20 @ 14:15:09
Postat av: Anonym


Svar: ❤❤❤❤❤❤❤
directioneernovell.blogg.se

2013-08-20 @ 15:48:09
Postat av: My

att man får slut på inspiration händer väldigt ofta, och jag kan också känna att jag inte alls orkar med att skriva ibland, men jag gör det för mina läsare, vilket även du ser ut att göra, och det uppskattas! Lycka till i nya klassen och jag stannar kvar som en trogen läsare ! :) x

Svar: Tack! :)x
directioneernovell.blogg.se

2013-08-20 @ 16:06:52
URL: http://mywesstroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0