'Tävling'

Hej!
Ja, jag håller på med det nya kapitlet och nej, detta är inget "förlåt men...." Inlägg. Jag tänkte bara ha en liten tävling om man kan kalla det så. Till nästa kapitel eller nästnästa kapitel kommer jag behöva en ny karaktär och jag tänkte att någon utav er skulle vilja vara med? Jag vet ute hur jag ska säga det haha, men det är en tävling då ni kan vinna en roll i novellen! Det lät bättre va? Lol. 
Iallafall, om du skulle vilja vara med och 'tävla' så kommenterar du och skriver om hur du är som person, utseende, vad du gillar att göra och allt sånt. Tänk på att skriv allt specifikt så att det blir lättare för mig för att få en uppfattning av just dig.
Kommentera om dig och allt sånt så kommer jag slumpa fram en vinnare som kommer vara med i nästa/nästnästa kapitel! 
Lycka till om man kan säga så!



Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Hej!
Jag skulle vilja vara med i tävlingen :)
Okej nu ska jag försöka beskriva mig själv :D
Namn: Fanny
Hårfärg/längd: lite nedanför axlarna och blont
Hudfärg: ganska ljus men inte så ljus
Ja vad mer ska man säga? Jag spelar fotboll och om jag får säga det själv så är jag smäll och blir inte så ofta arg :D

Svar: Tack så mycket för att du är med och tävlar! Lycka till :)x
directioneernovell.blogg.se

2013-11-05 @ 21:31:25
URL: http://1dnovellss.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Jag är med!

Jag heter Emma, och i verkliga livet är jag 12 år gammal. Jag bor med min mamma och min lillebror som är 10. Min pappa dog i cancer för exakt ett år sedan imorgon (6/11). Jag har blond/brunt hår och det är lite längre än till axlarna. Jag har ALLTID uppsatt hår, och tycker själv jag inte passar i utsläppt hår. Jag har blåa ögon och är ganska lång för min ålder. Jag bär typ aldrig jeans. Utan oftas shorts eller klänning/kjol. Även på vintern. Jag äskar att sjunga och dansa. Jag gillar även att spela teater. Min stora dröm är att bli skådesperspelska eller artist. En sak jag aldrig åkte iväg utan är en gossedjurs häst jag fick av min pappa när jag var 8. Min familj och kompisar betyder allt för mig. Hade jag inte haft dom vet jag inte vad ja skulle göra. Jag är rädd för hundar, då jag blev attackerad av två olika hundar när jag var liten (mellan 3 och 4 år). Jag är även rädd för spindlar, då det var en person som kastade en spindel på mig när jag var liten. Jag avskyr skräckfilmer och spökhus. Då jag är superlätt skrämd. Favorit restaurang är nog Nando's. Jag brukar titta på serier väldigt ofta, och en favorit är Pretty Little Liars. Musik är en stor del av mitt liv. Jag lyssnar på musik typ 24/7. Jag har en rätt bred musik smak. Allt från Swedish House Maffia till Ariana Grande till Chris Medina.
________________________
Hoppas det blir bra :)

Svar: Åh vad synd det där om din pappa... :( men tack så mycket att du är med och tävlar iaf :)x
directioneernovell.blogg.se

2013-11-05 @ 21:57:21
URL: http://novellfoton.blogg.se
Postat av: emsipemsi

hej tycker du skriver jättebra och jag skulle vilja vara med i nästa del så här kommer min beskrivning
Jag heter Lizette men kallas Liz är 19 svart lockigt hår porslins vit hud och stora blå ögon intressen dans musik handboll och shopping hoppas du gillar henne

Svar: Tack så mycket! Och lycka till btw :)x
directioneernovell.blogg.se

2013-11-05 @ 22:29:27
Postat av: Emilia

Hej jag är gärna med, mitt namn är Emilia och jag har gröna ögon, långt brunt hår och jag är rätt så lång. På fritiden är jag med kompisar, spelar fotboll och innebandy. Jag är en snäll, glad och nyfiken person, är lite blyg i början och är tyst och så men när man väl lär känna mig är jag GALEN!! hahaha iallfall ja vad mer ska jag säga jo jag älskar mat och om jag kunde skulle jag gifta mig med mat lol.. Jag älskar också att lyssna på musik och kolla på film men skräckfilm är inte min grej om man inte har någon som kan krama om man blir rädd hahah.
Min stil är typ väldigt avslappnad och jag försöker inte bry mig vad folk tycker, försöker vara mig själv helt enkelt so this is me :)

Svar: Tack så mycket för att du är med! Lycka till :)x
directioneernovell.blogg.se

2013-11-05 @ 22:55:19
URL: http://storydirection.blogg.se
Postat av: Lowa

Jag skulle gärna vilja vara med men jag vill inte skriva ut hela mig här så att alla kan läsa, kan jag mejla dig istället??

Svar: Ja det kan du göra! :)
directioneernovell.blogg.se

2013-11-06 @ 00:24:47
URL: http://onnedstories.blogg.se
Postat av: Lisa

Åå vad roligt, detta måste jag bara va med och tävla om! Lol. Okej jag har blont/guldigt hår. Mitt hår är ganska kort och slutar ungefär lite längre ner en axlarna! Mina ögon är papparkaks bruna. Och jag är ganska lång men inte jääättteeee lång! Min idol är 1D och Taylor Swift. Jag bara älskar serien "Pretty Little Liars"! Jag har typ värdens roligaste humör för jag skrattar åt vad som helst, och jag kan skratta hur länge som helst. På fritiden brukar jag spela fotboll, dansa, sjunga, läsa noveller och hålla på med min iPad. Min favorit färg är röd! Jag suger på att skriva om mig skälv men hoppas detta räcker, hehehe. Hoppas jag vinner :D

Svar: Tack så mycket för att du är med och tävlar. Lycka till! :)
directioneernovell.blogg.se

2013-11-06 @ 07:24:56
URL: http://lisaandersson1.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa

Ja juste jag heter Lisa Märta Andersson (om man ska vara exakt) men du kanske redan vet att jag heter Lisa.. Lol

2013-11-06 @ 07:26:33
URL: http://lisaandersson1.bloggplatsen.se
Postat av: emilia

vill vara med i tävlingen
Min karaktär ska heta Lizette men ska kallas Liz hon ska vara 19 år intressen dans musik ridning handboll.
egenskaper snäll rolig smart men har ingert själv förtroende. Favorit i 1D Niall Horan.
Hoppas du gillar henne

Svar: Tack så mycket för att du är med! Lycka till :)x
directioneernovell.blogg.se

2013-11-06 @ 15:31:12
Postat av: emsipemsi

glömde att Lizette har svart lockigt hår till midjan porslins vit hud och stora blå ögon

2013-11-06 @ 15:33:17
Postat av: Märta

Okej! Jag heter Märta. Mörkblå och ljusblå ögon (ljusblå när det är soligt) blont hår nääästan ner till midjan, och det är irriterande. Jag älskar att träna brottning, lyssna på musik alla sorts och var med min lilla galna bästis. Jag är spontan, stark och om någon är elak mot någon av mina kompisar så försvarar jag den. Jag blir lätt arg på idioter och idiotiska saker. Jag blir lättare sur när jag är hungrig. Annars är jag ganska snäll hoppas jag. 155 cm lång. OBS! Jag är inte jättetjejig och har både tjej och killkompisar. Jag gillar ju att shoppa men hatar skvaller!
Vet inte vad jag ska säga mer. ❤️xx

Svar: Tack så mycket för att du är med i min tävling! Lycka till :)xxxxx
directioneernovell.blogg.se

2013-11-06 @ 17:48:49
Postat av: Anonym

Jag heter Tilda, jag har grön/bruna ögon som uppfattas olika vilka kläder jag har på mig. Mitt hår är ljus brunt/ blont. Jag har hår till bröstet. Jag är ganska lång och är typ 165 cm lång. Jag hatar mitt nanm och speciellt när någon kallar mig Tildis. Jag lever för sport! Speciellt fotboll där jag även är kapten, jag spelar även innebandy. Har en crush på serien "Pretty Little Liars". Jag har igen favorit i One Direction för dom är för underbara så det går inte att välja en favorit. Jag hatar verkligen när killar underskattar tjejer. jag är alltid glad och hyper, spelar igen roll vem du är jag kommer alltid prata med dig. Jag älskar mode och jag älskar jeans & jeans shorts. Sommar än min favis årstid för då kan man man ha shorts på sig! Jag gillar att sjunga men jag vettefan om jag är bra på det men! Det var typ jag :) <3

2013-11-06 @ 18:21:11
Postat av: Anonym

Jag heter Tilda, jag har grön/bruna ögon som uppfattas olika vilka kläder jag har på mig. Mitt hår är ljus brunt/ blont. Jag har hår till bröstet. Jag är ganska lång och är typ 165 cm lång. Jag hatar mitt nanm och speciellt när någon kallar mig Tildis. Jag lever för sport! Speciellt fotboll där jag även är kapten, jag spelar även innebandy. Har en crush på serien "Pretty Little Liars". Jag har igen favorit i One Direction för dom är för underbara så det går inte att välja en favorit. Jag hatar verkligen när killar underskattar tjejer. jag är alltid glad och hyper, spelar igen roll vem du är jag kommer alltid prata med dig. Jag älskar mode och jag älskar jeans & jeans shorts. Sommar än min favis årstid för då kan man man ha shorts på sig! Jag gillar att sjunga men jag vettefan om jag är bra på det men! Det var typ jag :) <3

Svar: Haha tack för att du är med och tävlar! Lycka till :Dx
directioneernovell.blogg.se

2013-11-06 @ 18:21:22
Postat av: emsipemsi/emilia

sorry att jag skrev så många gånger men jag trodde att det inte hade funkat den första gången

Svar: Haha det är helt okej! :Dxxx
directioneernovell.blogg.se

2013-11-06 @ 18:26:39
Postat av: My (1D Novell)

My heter jag. Är 14 år gammal, (eeh, ja du kan ta mig som äldre i din novell om du vill) jag sköter skolan, gör det jag ska & har måttligt bra betyg.
På fritiden skriver jag mycket, allt ifrån i min novell, på min privata blogg eller i ett block där jag skriver ut mina arga känslor. Jag är också mycket i ishallen eller med kompisar. Jag har en pappa, en mamma & en riktig lillebror. De är dock skiljda och jag har inte sån jättebra kontakt med mamma, vi ses ytterst sällan men vi älskar varandra ändå.
Mobilen, twitter och One Direction är mitt liv så ja. hehe ;) kram & längtar till nästa del :)

Svar: Tack så mycket för att du är med och tävlar! Lycka till :)x
directioneernovell.blogg.se

2013-11-06 @ 19:15:04
URL: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0