Läs om du orkar hihi

Hej söötnosar! 
Tänkte bara köra ett litet talk inlägg mitt upp i allt. Har massa saker att berätta, så vi börjar med... idag är det exakt tre år sedan Louis gjorde sin audition! Kan ni fatta det? Det kan inte jag, ni fattar inte hur glad Louis gör mig. Han betyder (och såklart resten av One Direction) så sjukt mycket för mig! Ni skulle bara veta hur mycket jag grät på konserten varje gång Louis hade ett solo eller pratade! Och en sak till om det här, det är också idag Louis träffade Harry för första gången. yey! 
 
Iallafall, nästa vecka åker jag till England. Kommer vara borta en vecka ungefär och jag tror inte jag kommer kunna uppdatera speciellt mycket. Tidsinställda kommer jag nog inte hinna med eller orka. Men jag ska försöka skriva några kapitel nu så att ni kan få några enstaka än då!
Och vet ni vad? Jag ska till det där vax museumet eller vad man nu ska säga i London, där One Directions vaxdockor finns. Och ni fattar inte hur grymt taggad jag var. Fick nämnligen reda på att dom flyttat dockorna till New york. KAN NI HÖRA MIG SKRIKA? Jag är sjukt ledsen, jag har liksom drömt om att få åka dit, ta urgulliga bilder när man pussar på dockorna och sånt. Men nähä, sån otur har jag. Som vanlig.
 
Märkte nu att det här var ett jätte onödigt inlägg. Men jag är inte hel klar än! En läsare frågade varför ja inte gjorde länkbyte med någon om jag inte hade så mycket läsare. Jag har tänkt på att göra det, men det har liksom aldrig blivit av. Men om ni vill göra länkbyte med mig, kommentera! Jag bits inte, jag svär.
 
 

Kommentarer
Postat av: Märta

Hahaha! Jag åker också till England nästa vecka!!! Jag hade ingen aning om att de hade flyttat vaxdockorna ;( En speciel dag för alla Directioners över hela världen idag <3 Men kan du fatta att om han inte hade gått på sin audition så hade det inte funnits något 1D. (Eller jo kanske men inget 1D utan Lou<3)

Svar: Haha vad kul! :D <3
directioneernovell.blogg.se

2013-07-10 @ 20:40:19
Postat av: Matilda

väntaväntaväntaväntaväntaväntaväntaväntaaaaaaa..... HAR DOM TATT BORT VAXDOCKORNA!??!?!?!??! NEEEEEEEJ :O vet du när dom kommer tillbaka? jag ska dit i början av augusti och dom MÅSTE vara där :o

Svar: Jag vet faktiskt inte när dom kommer tillbaka, förmodligen någon gång i Augusti eller kanske mycket senare. Jag har ingen aning :o Men jag hoppas att du hinner se dom! :)xx
directioneernovell.blogg.se

2013-07-10 @ 22:30:21
URL: http://1donedirectionnovell.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0