Svar på frågor om mig

Hur gammal är du? Jag är 13, eller jag fyller 13 snart haha.

Vem gillar du mest i One direction och vilka/vilken är dina favorit låtar? Louis is my babeee och mina favorit låtar om du menar 1D så är det Loved You First och Change My Mind men om du menar liksom i helhet så är det nog Overboard - Justin Bieber :)

 

Vart får du dina idér ifrån? Det undrar jag också ibland haha. Men jag får ganska mycket inspiration från låtar och ärligt talat kan jag inte skriva utan musik. Jag har nog världens fantasi.

sommar/vinter? Sommar helt klart.
Godis/glass? Inget, ärligt talat haha.
Vitt/svart? Båda

Hårfärg? Sandré, en blandning mellan brun och blond. Jag har även blonda slingor som är naturliga.

Ögonfärg? Otroligt blåa.

hur fastande du för 1D? Jag vet inte riktigt. Kommer inte riktigt ihåg, det måste börjat när min vän började prata om dom konstant och sedan bara några dagar/veckor var jag själv helt fast.

Vad heter du? Denise :)

vad vill du bli när du blir "stor"? Antingen fotograf eller makeup artist, haha har ingen aning.

Gillar du Justin bieber också? Njea, jag är inget fan och jag kommer nog aldrig bli det heller men många av hans låtar är väldigt bra.

Har du någon gång varit på 1D konsert? Jepp, den 8 maj var jag en utav de tusentals skrikande tjejerna i Friends Arena och i London nästa år ska jag även se dom!

Vem tycker du mest om i 1D (om du favoriserar)? Louiiiiiis :D

Vilken låt tycker du mest om i "Take Me Home"? Change my mind eller Loved you first

Vilken låt tycker du i " Up All Night"? I Wish, One Thing eller WMYB.

Vart fick du idén från att börja med att skriva en novell? Jag har alltid var intresserad av att skriva och när jag började läsa massa 1D noveller blev jag bara så himla sugen hihi.

Har du deras autografer? Nej, om det inte gills att ha kopierade från tidningar såklart ;)

Och nu två noveller jag tycker ni borde läsa, båda är mina favoriter: novellermedonedirection.blogg.se & fearme.blogg.se . 
 
 

Kommentarer
Postat av: Märta

Vilket fint namn!! Denise hihi!! :)

Svar: Tack hihi :Dxx
directioneernovell.blogg.se

2013-08-18 @ 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0